Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:40 0 kommentarer
Funktionärsmöte inför Fäbodlunken( den 11 juli) nu på torsdag kl.18.00 i Bystugan. Gamla som nya funktionärer varmt välkomna. då detta loppet är ett samarbete mellan BYstugan och Motionsklubben behövs många olika funktioner. Allt från koka kaffe, försäljning, dela ut medaljer, vara vägvakt.
Var nyfiken, kom och lyssna och var med på mötet, om du så bara kan hjälpa till en timme, är det en timme.
Funktionärer behövs från fredag eftermiddag till lördag eftermiddag.
Varmt välkomna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies